لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :ورد + پی دی اف نوع فایل : .doc +pdf ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :8 صفحه قسمتی از متن : فیلیپ کاتلر میگوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی، خلق و ارائه ارزش به منظور ارضای نیازهای بازار هدف، برای دستیابی به سود است. بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند. ۴ P بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی به شرح زیر استوار است: ۱ - کالا یا خدمات Product ۲ - توزیع Place ۳ - قیمت گذاری Pricing ۴ - تبلیغات یا پیشبرد فروش Promotion پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل میکند؟ رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات ...
- ۹۷/۰۱/۱۸